گزارش كارآموزي محصولات كارخانه ي چي چست تاک

دسته بندي : فنی و مهندسی » سایر
موضوع كارآموزي
محصولات كارخانه ي چي چست تاك
فهرست :
1 مقدمه
اولين خبرگذاري منابع غذايي ايران (1و2)فلش
شرح وظايف كليه ي واحدها (F )
بازديد كارخانه (چي چست تاك )
مختصري از فركارخانه
قسمت تميز ريزي و اشكالات و رفع آن
-نقش آب
-نوع آرد
-تخم مرغ
-نمك و جوهر ليمو
-متورم شدن بهتر نشاسته و پروتئين
-مقمر
-شكر
-شير
-قند اينورت
-گليسرين
-سديم بي كربنات (جوش شيرين )
-سوربتول
-ليسين
گوارگام
-امولسيفايرها GMS
-استاندارد كيك لايه اي (فلش )
-استاندارد خط كيك توپي(فلش) و علامت استاندارد در انتهاي برگ عكس كيك شماره 12
-نمودار جريان كيك
برخي از محصولات توليدي چي چست تاك
-كارهاي روتين آزمايشگاه شيميايي و فيزيكي
-آزمايشات ميكروبي
-اتوكلاو
-تميز كردن الكترود PH متر
نمودار مقايسه داخلي و صادرات (F )
گزارش عملكرد 1389 (F )
نمودار مقايسه اي محصولات پر فروش (F )
1-مقدمه
روند تامين تغذيه در جهان اقتضا مي كند تا متناسب با رشد جمعيت ، سطح توليد غذا را افزايش دهيم در اين راستا نياز رو به گسترش جمعيت جهان به مواد غذايي و تفكر كسب و در آمد و ايجاد اشتغال و ساير عوامل ديگر سبب رشد و توسعه تكنولوژي عمل آوردن و صنايع غذايي در جهان شده است بطوريكه وفرآورده هاي غذايي و بخش قابل توجهي از نياز روز افزون به تغذيه را مرتفع ساخته است و تكنولوژي فرآورده هاي غذايي به يكي از بهترين و بزرگترين منابع كسب در آمد بسياري از كشورهاي جهان تبديل شده است .
*افزودن مطالب از فلش
بازديد كارخانه
در هنگام ورود به كارخانه فضاي بسيار بزرگي را مشاهده كردم در ابتدا توسط كارشناس حاضر در كارخانه اطلاعاتي در اختيار گرفته شد كه خلاصه ي آن در ذيل آمده .
شركت چي چست تاك در 10 كيلومتري جاده ي سنتو در شهر اروميه در محيطي بسيار خوش آب و هوا تاسيس گرديده اين شركت در سال ..... به منظور توليد انواع محصولات غذايي به بهره برداري رسيد . توليدات چي چست تاك با توجه به نياز مشتري و نيز سياست هاي توسعه شركت ، علاوه بر محصول هايي مثل كيك هاي لايه اي و توپي و چوب شور ساده و كنجدي قادر به توليد پتي بور ، كراكر ، بيسكويت كرم دار ، كوكين ، كيك صبحانه ، مارش مالو مي باشد .
چي چست تاك
مدير عامل – امير حسين طيبي آذر
مدير بازرگاني خارجي –وحيد فرج پور
مدير فني :محمد حسين تيبا
مدير فروش داخلي : وحيد فرج پور
مدير امور اداري : سميرا اكبري
مدير كنترل كيفيت : معيد سيد فرجي
مدير توليد ك وحيد محمدي
مدير خريد : فريز حفظي
مدير انبار و اموال : رضا جماني
مدير تضمين كيفيت : معصومه خوش نيازي 1383
آدرس كارخانه : كيلومتر 10 جاده سنتو-
ساختمان اداري 300متر 22000 متر ربع
تعدادپرسنل در هر تيزكاري زير بنا 1300 متر
172 نفر خطوط توليد 8خط مكانيزه
شركت چي چست تاك فعاليت خود را از تاريخ 1386 با ورود ماشين آلات پيشرفته صنايع غذايي از كشورهاي اروپايي شروع كرده و هم اكنوني با توليد انواع كيك و كلوچه در شمال غرب كشور متغول به فعاليت است . اين شركت با توجه به موقعيت اقليمي در يك ناحيه پر بار از انواع ميوه هاي طبيعي (سيب –انگور-زرد آلو )قرار گرفته است كه با توجه به اين موضوع محصولات خود كه شامل انواع آبميوه هاي طبيعي و كنسانتره مي باشد را به نرمان توليد و خدمات مشتريان قرار دهيم .
در ابتداي ورود به فضاي داخلي كارخانه نبود ديد مهندسي و عدم استفاده بهينه از فضاها و نبود آينده نگري جهت گسترش فعاليت ها مشهود است و بهداشت نا مناسب كه اميدوارم با حمايت بيش تر دولت از صنايع غذايي و كارخانجات براي تجميز و دريافت گواهينامه هاي بين المللي مانند HAcc مشاهده روند رو به رشد اين صنايع جهت صادرات كالا به نقاط ديگر دنيا مانند بخش هاي ديگر باشيم .
در بخش كيك توپي نحوه ي تهيه ي فيركو طبق فرمول و ردش كارآيي فر كه در قسمت بعدي توفيع داده خواهد شد . و دماي زون ها و ... توسط كارشناس توفيع داده شد . در قسمت خمير گيري محاسبه ي مقدار هربچ و توليد به مقدار از محصول بسيار مهم است . براي صرفه جويي و اقتصاد بهتر و مقرون به رصفه از ضايعات هم استفاده مي شد . در بخش پاياني به قسمت بسته بندي كيك ها و چوب شورها بخصوص چوب شور كه با شكل مواجه مي شد و باعث توليد ضايعات بيش از حد شده لذا از لحاظ اقتصادي براي كارخانه دار مقرون بصرفه نبود بهمين علت با مشكل مواجه شده زيرا مهم ترين عاملي كه هم براي كارخانه دار و هم از لحاظ استاندارد محصول بايد دقت شود وزن محصول است كه درعمدي موارد سعي مي شد. اين مهم كنترل دقيق شود .
در پايان از همكاري هاي روابط عمومي كارخانه چي چست تاك در برگزاري اين بازديد و همچنين از حضور و همراهي اساتيد ارجمند گروه كنترل كيفيت كمال تشكر را دارم .
دسته بندی: فنی و مهندسی » سایر

تعداد مشاهده: 8278 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: word - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:33 کیلوبایت

 قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252